۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۱

رئیس شورای شهر یزد:

گره ترافیک یزد کور شد/شهرداری اصلاح هندسی را در اولویت قرار دهد

گره ترافیک یزد کور شد/شهرداری اصلاح هندسی را در اولویت قرار دهد

یزد- رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه گره ترافیکی در شهر یزد هر روز کورتر می شود، گفت: افزایش وسایل نقلیه از یک سو و طرح‌های نیمه تمام ترافیکی از سوی دیگر عامل این ترافیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی، یکشنبه شب در جلسه شورای شهر یزد اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا به دلیل همه‌گیر شدن ویروس، استفاده از وسایل نقلیه عمومی کاهش یافت و مردم از وسایل نقلیه شخصی استفاده می کنند در نتیجه وجود وسایل نقلیه فراوان موجب ترافیک عمومی سطح شهر شده است.

وی افزود: بر این اساس از شهردار و معاونت معماری و شهرسازی انتظار می‌رود اصلاح تقاطع هندسی شهر را در اولویت قرار دهند تا مشکلات ترافیکی حل شود.

سیفی بیان کرد: خوشبختانه طرح رینگ شهری نیز در شمال شرق شهر یزد در حال اجرا است و با تکمیل آن کمک قابل توجهی به حل مشکلات ترافیکی خواهد شد.

رئیس شورای شهر یزد افزود: تعدادی طرح ترافیکی به شورای ترافیک استان ارسال شده که خوشبختانه اکنون در دستور کار این شورا قرار گرفته و بخشی از طرح ها از جمله زیرگذر صاحب الزمان(عج) و اصلاح طرح میدان ریاضی تصویب و به شهرداری ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرایی شدن چنین طرح ها و اصلاحات هندسی لازم، همچنین استفاده بیشتر از وسایل نقلیه عمومی شاهد کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهر باشیم.

کد خبر 5652648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha